I år må vi ut å ta ferge da møtet vil være på Café Oline, på Søndre Sandøy.
Program og påmelding komme etterhvert:-)
- Dette arrangement har allerede funnet sted.
I år må vi ut å ta ferge da møtet vil være på Café Oline, på Søndre Sandøy.
Program og påmelding komme etterhvert:-)